2016. július 18., hétfő

Apa kalandozik...

Minden motorosnak megvan az a pár év, mikor kicsit félreteszi a kétkerekűt, így Leslie is egész jól bírta a közelmúltig, amikor is egy régi barátja unszolására elment az egyik találkozóra. Igaz, emiatt majdnem lekéste az apja esküvőjét, de végül minden rendben lezajlott. Na, meg ott volt az is, hogy most pár évig egészen biztosan a család fogja lekötni minden figyelmét...
 Leslie: - Biztos vagy benne? Nem lesz gond itthon?
Elora: - Persze, hiszen most még hónapok vannak hátra a szülésig, és itt vannak apukádék is, ők  vannak most is a gyerekekkel.
- De a munka miatt vissza kell menned Bariba*... 
- Ha jól emlékszem, Gilék jönnek velünk, hiszen nagyon várják őket Lénáék! 
- Hát, ami azt illeti, én is szeretnék már egy jót beszélgetni Daniellel. 
- Nos, ebben az évben mehetnél akkor egy kicsit hamarabb hozzájuk. Nem biztos, hogy jól fogom tűrni, ha megint berúgsz, mint négy éve!
- Na de édesem, akkor tudtam meg, hogy él az apám, szóval elnézhetnéd nekem. 
- Igazából évente egyszer elengedni magunkat nem nagy bűn...
 Miután ezt megbeszélték, a konyhába mentek, és Leslie beszélt az apjával.
 - Ne aggódj fiam! A gyerekek most is az új nagyijukkal vannak, Raquelle igazán jól kezeli őket. Ha meg nem bírjuk, majd szólunk annak a kedves lánynak, aki veletek jött a lagzira is. Hogy is hívják?
- Barbie, apa... A memóriád mintha nem lenne a régi.
- Nem kell cinkelni, te se leszel már fiatalabb, szóval szerintem kapd össze magad, és  indulj el még most!
 Mivel az ötletet Elora is támogatta, Leslie nem sokkal később elindult...
 Szerintetek mi lesz Leslie-vel? Eltűnik út közben, de mert lelép? Vagy balesetet szenved, és kórházba kerül? Esetleg meghal? A tippeket írjátok meg, és folytassuk együtt!
*Bari egy létező Olasz város, de itt nem arról van szó :)

7 megjegyzés:

  1. Maradjon életben! Szerintem Leslie elment a találkozóra aztán hazafelé úton balesetet szenved, ahol a cuccai, iratai elkégnek a motor csomagtartójában ő pedig amnéziás lesz. A rendőrség ugyan keresi a családját, de Les ujjlenyomatai nincsenek a rendszerben, nem tudják azonosítani. A motorról ugyan lehet azonosítani a tulajt, de Les nem a saját motorjával ment. A kölcsön motor tulaja megkerül, de ő nem ismeri Les családját, nem tudja értesíteni őket, arról, hogy a férfi életben van.

    VálaszTörlés
  2. Jó lenne ha életben maradna 😊

    VálaszTörlés
  3. Én is arra hajlok, hogy ne haljon meg. Ki tudja, talán hazatalál még :)

    VálaszTörlés
  4. Én is majdnem ugyanazt gondoltam ki, mint Vik! :-) Az én verzióm annyiban másabb, hogy Leslie-t nem motorbaleset éri, hanem rablótámadás. Elveszik a motorját, kifosztják, így az iratai nincsenek meg, őt meg úgy leütik, hogy elveszti az emlékezetét...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a verzió is jó, sőt jobb, mint az enyém. Hiszen a barát segítségével lehet azonosítani Leslie-t, de ha kirabolják és úgy veszti el az emlékezetét, akkor nem.

      Törlés