2016. október 10., hétfő

Családi kupaktanács 1

Elora valóban észrevette, hogy a táskája nincs nála, és visszament érte.
 - Bocsánat, itt maradt a táskám.
- Valaki kereste, szólt a telefon - suttogta Nick alig hallhatóan. 
- Kérem, ne haragudjon rám, amiért nem előbb szóltam, de még most is nehezemre esik a beszéd.
- Nos, igazából nem is tudom, mit érzek. Meg kell emésztenem, hogy a férjem eltűnt. Szóltam a rendőrségnek, így ki fogják majd kérdezni, hol találta meg a tárcáját.
- Nem raboltam ki...
- Elhiszem. De meg kell értse, nagyon fontos számomra, hogy megtudjam, mi történt vele. Ezen kívül beszélnem kell apósommal is, és döntenem magáról.
-Rólam? Mit?
- Hogy finanszírozzam-e tovább a külön szobát. Addig is, pihenjen, és kérem, próbáljon megosztani minden részletet a rendőrséggel, amire csak emlékszik. Viszlát! 
Elora hazament, és átöltözött, majd a kerti vendég házba indult

 - Drágám, nem fogsz így megfázni? Azért lehűlt a levegő - aggodalmaskodott Gil
- Nem, a gyerekekkel ugráltam az előbb is. Hamarosan  úgyis sokkal kevesebbet ugrándozunk majd. 
-Hát igen, gyorsan elszaladt ez a pár hónap... - A beszélgetést félbeszakítja, ahogy nyílik az ajó, és szinte beesik Elora.
- Nem.. fogjátok ... elhinni... - zihál kifulladva.
- Te jó ég, mi történt? -Kérdezi Gil aggódva

 -Szívem, nyugodj le egy kicsit, és beszélj lassabban.
-Leslie, nem Leslie!
-Micsoda?! - kérdezik egyszerre
 -A fickót Nick-nek hívják, valami kukában találta meg Leslie iratait. 
- Hogyhogy csak most mondta el?
- Hát, még mindig elég rosszul van, ami azt illeti. Szerintem elég becsületes, és ez volt az első alkalom. 
 -Na jó. Én bemegyek a gyerekekhez, erről még csak véletlen se kell tudniuk, ti meg beszéljétek meg, mit tudtok csinálni. - Ajánlotta Raquelle.
- Mi lesz most?
- A rendőrséget értesítettem. Kihallgatják Nick-et, de nem tudom, most mit kezdjek.
 - A legfontosabb, hogy ne izgasd el magad!
- Most hülyéskedsz?! Ahogy a helyzet áll, Leslie lelépett. A készpénzen kívül minden ott volt a tárcában, Gil! Nick épp ezért tudta, hova induljon el. 
 -Talán... Biztos van más magyarázat.
- Ne mentegesd. 
 - Ha akarod, elhalasztjuk az utazást.
- Szó sem lehet róla! A lányok is nagyon várnak benneteket! És, Barbie bármikor ugrasztható. 
- Mi lesz Nick-kel?
- Nem tudom. Beszélnél vele? Nem vagyok benne biztos, hogy meg tudom józanul ítélni, de te jó ember ismerő vagy. Aztán döntök róla, mi legyen vele. 
- Rendben. Most azonnal bemegyünk hozzá, szólok Raquellnek, és megyek utánad.
 Gil kihívta az unokáitól feleségét, és pár szóban felvázolta neki a helyzetet. Gyorsan elbúcsúztak, és már ment is a kórházba, beszélni a fickóval.


3 megjegyzés:

  1. Naa! Most lett volna izgalmaaaass!! Nyaff! Nyüssz! ÉS VEDD TUDOMÁSUL, EZ RÖVID VOLT!!! TÚL RÖVID! :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sajna ennyi telt Márk alvás idejéből :D Később folytatom.Talán még ma :)

      Törlés
  2. Izgi! Kíváncsi vagyok merre kanyarintod majd a történetet! ;-)

    VálaszTörlés