2016. november 26., szombat

Karácsonyi listák

Az idő gyorsan telik. Hamarosan jön a télapó, és a karácsony. Shepard-ék háza táján komoly izgalmakat tartogat a December, van, amire felkészültek, és van amire nem... Amíg Elora bababoltba ment a kicsinek vásárolni, a gyerekek a szobájukban játszottak.
Alanna: - Szerintem anya megengedi, hogy ebben legyek karácsonykor!
Damien: - A farsangi jelmezedben? Akkor én is kalóz ruhában leszek!
Belép Piper.
- Gyerekek, mi folyik itt? 
-Lana ruhát akar megint próbálni - sóhajt a kisfiú
- Előbb írjunk levelet a télapónak! Tudjátok, ő viszi el a Jézuskának, és talán megkapjátok karácsonyra, amit kértek!

 A gyerekek belelkesülnek.
Alanna: - Én babaházat szeretnék! 
Damien:-Én meg kiskutyát!
Piper: -Rendben, akkor rajzoljátok le... 


Pár órával később a vendégház macskabejárója nyikorog. Nick nem ijed meg, Damien sűrűn így ugrik be hozzá. Persze meglepi a látogatás.

Nick: - Helló prücsök! Mi járatban?
Damien: - Szeretnénk Lanával megkérni valamire, de ő a házban maradt Nagyival, hogy engem fedezzen.
Nick: - Hallgatlak!
- Nagyi kérte, hogy rajzoljuk le a Télapónak, mit szeretnénk Karácsonyra... De mi becsaptuk! Mert nem azt kérjük, és azt szeretnénk, ha írnál helyettünk egy levelet. 
- Rendben, hozok tollat, te meg diktálj.
 Egy pár perccel később bele is kezdenek.

Damien és Lana levele:

                "Kedves Télapó!


 Tudom, nem szokás két levelet is küldeni, de a másik nem számít, csak és kizárólag ez, főként, mert ez írva van, Nick bácsi segítségével. A tesóm, Lana, és én, nem kiskutyát és babaházat szeretnénk igaziból, hanem azt, hogy az apukánk újra itthon legyen velünk. Nem kérünk semmi mást, komolyan! Kérlek szépen, intézd el nekünk! 
Köszönettel: Alanna és Damien Shepard."

Azt hiszem, nem csak Nick szíve szorult össze... 
Folyt. Köv.



2 megjegyzés:

  1. Bocsi a késlekedésért, amiért még Leslie nem jelentkezett, de nagyon sűrű voltam mostanában :( Remélem hamarosan jön a friss Leslie-ről, mert tudok fotózni! A sztori nagyon tetszik, remélem nem szegi kedved az én késlekedésem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kedvem csak az szegi, hogy 24 óra egy nap, és csak egy van belőlem, 2 kézzel :D De most, hogy túl vagyok a vizsgákon, könnyebb lesz egy kicsit :)

      Törlés