2016. november 14., hétfő

Szomorú szülinap

Néhány hónappal később beköszöntött Elora  huszonhatodik születésnapja. Sajna Leslie felől még mindig nincs semmi hír, a család kezd beletörődni, hogy valószínűleg már nem is kerül élve elő. Piper pár hete beköltözött, mert elkél a segítség, Nick pedig a ház körüli teendőket látja el. Barbie és Jessica felváltva vigyáznak az ikrekre, szóval zajlik az élet...
- ANYUU!!! -rohannak üvöltve a törpök szombat reggel a szobába, mert végre hétvége van, és a konyhában ott a finom meglepetés.
 - Bocsi, nem bírtam őket megállítani! - szabadkozik Jessica.
- Semmi baj, egy ideje fent vagyok - nyugtatja Elora.
 -Akkor, ha nem baj, én most hazamegyek. Barbie délután jön, a kicsik elpakoltak a szobájukban, és be is ágyaztak.
- Nahát, ügyesek vagytok! Üdvözlöm anyudékat, Jess!
 Ahogy magukra maradtak, a kicsik felmásztak anyjuk mellé, és a pocakját kezdték simizni.
- Anyu, apu mikor jön már haza? - érdeklődött Damien.
- Nem tudom szívem.
- Nagyon hiányzik! - vette át a szót Alanna.
- Nekem is. A nagyi merre van?
- Lent vár minket a konyhában. Jess le akart vinni, de mi kicseleztük, mert tudtuk, hogy ébren vagy! 
-Akkor menjünk le együtt - javasolta Elora, és elindultak a konyha felé. 
-Nagyi, itt vagyunk! 
 -Azt már messziről hallani, ha jöttök! Na, üljetek le gyorsan! Jó reggelt, szívem, hogy vagy?
- Hát, az éjszakáim már nem a régiek... 
-Ülj le, és egyél pár falatot. A kedvenc tortádat hozattam.

 - Nem sok kedvem van ünnepelni...
-Tudom. Hívtak a lányok, de még fent voltál. Azt mondták, a mobilod ki van kapcsolva.
-Igen, lemerült, és mikor töltőre tettem, nem kapcsoltam vissza.
-Gyerekek, igazán békén hagyhatnátok kicsit anyátokat!
- Anyu, kívánd azt, hogy apu hazajöjjön! - Elora szeme könnybe lábadt.
-Drágám, mi mást is kívánhatnék?
 Kopogás hallatszik, mindenki az ajtó felé figyel.
 -Jó reggelt! Csak boldog születésnapot szerettem volna kívánni, asszonyom! -esett be Nick a konyhába, egy szál rózsát szorongatva. Piper elpirult
- Az ünnepelt az asztalnál ül, Nick.
 -Öh, izé, persze... Isten éltesse Elora! - nyújtotta át a virágot, majd nemsoká távozott.

 A gyerekek végül elvonultak játszani, Elora pedig Piperhez sétált, és halkan megkérdezte az anyját:
- Nem szeretnél megosztani velem valamit?
-Én? Mit, szívem?
-Hát, Nick-el kapcsolatban? Van köztetek valami?
 Piper majdnem elejti a jégkrémes tálat.
- Ugyan, dehogy!
-Akkor miért jöttél megint ennyire zavarba?
-Én... Jól vagyok! Miket nem gondolsz?
- Azt nem tagadhatod, hogy tetszik neked! És, ahogy elnézem, ez kölcsönös!
- Rendben, jól néz ki, na. Meg jókat lehet vele beszélgetni. De ez minden.
-Anyu, felnőttek vagyunk! Ha összejössz valakivel, nem tartozol nekünk elszámolással!
-De én nem jöttem össze senkivel! Nagyon ráérsz mostanában kislányom! Inkább kezdd el a babaszobát összekészíteni, és ne arról ábrándozz, hogy Nick meg én...
Elora kuncogva ment ki a konyhából. Most már egész biztos volt benne, hogy Piper odavan Nick-ért. Őszintén drukkolt nekik, viszont elgondolkozott azon, amit neki mondott. Alig egy hónap volt hátra a szülésig, és tényleg semmit nem vett még a kicsinek.
Folyt.Köv.

4 megjegyzés:

  1. Ez de jó volt! Nick és Piper? Jöhet, rájuk fér egy kis boldogság...Esküvő? Leslie hamarosan felbukkan :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mindenféleképp olyan párt akartam Nick mellé, aki nem feltétlenül szeretne gyereket, de emellett megtapasztalhatja, milyen családban élni. :)

      Törlés
  2. Még sok ilyen családias részt kérnék, mert nagyon tetszett!!! A konyha csodás, a hangulat remek, és Piper kedvencemmé vált! Ez a ruci nagyon klassz rajta! :-) Alig várom, hogy Leslie visszatérjen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A ruhát tegnap álmodtam meg, és a sulinak köszönhetően gyorsan ki is tudtam vitelezni. Remélem, összejön majd a fotózás, mert ezt a részt akkor csináltam, mikor a 8 hónapos törpeterminátor aludt. Ha ébren van, nem lehet előtte hagyni semmit :D

      Törlés