2023. július 23., vasárnap

Alanna véleménye

2023 Márciusa


 Alana és Damján végre haza jöttek az iskolából, így Elora igyekezett legidősebb lányával minél több időt tölteni. Együtt mentek a ruha üzletbe is, ahol Karina épp a nemrég érkezett szállítmányt pakolta ki.

Elora : - Szia Karina, meglepetés!

Alana: - Helló!

Karina: - Ó, sziasztok! Nahát Lana, milyen sokat nőttél! Gyertek, üljetek le, Elek kint van az utolsó dobozzal.

Alig ültek le a vendégek, valóban már be is lépet Elek, Karina vőlegénye

Elek: - Üdv mindenkinek! Drága, ez az utolsó, hova tegyem?

Karina: -Csak tedd le, nagyon köszönöm, hogy segítettél!

Elek: - Nagyon szívesen, szólj, ha máskor is szükséged van valamire! 

Megölelték egymást, és Karina puszit nyomott párja szájára.


Elek: - Nekem mennem kell, viszlát!

Elora: -Viszlát! 

Miután Elek távozott, Karina és Elora beszélgettek egy kicsit, majd elbúcsúztak, és a lány csapat hazament.

Aznap este Elora megörült, mikor a lánya beült hozzájuk a hálóba.

E.: - Kicsim, olyan csöndes voltál egész nap!

A.: - Csak merengtem

E.: - Az iskolán? Valami gond van?

A.: - Úristen, anya, dehogy a sulin! Karinán, meg a vőlegényén.

E.: - Ó. Megkérdezhetem, min merengtél velük kapcsolatban?

A.: - Persze. Azon, hogy lehet egy ilyen csúnya pasival együtt, ráadásul még hozzá is akar menni feleségül?! Nem értem! Karina olyan szép, olyan jóképű pasit érdemelne, mint mondjuk apu!

E.: - Nem vagy kicsit felszínes? Eleknek egészen biztosan számtalan olyan tulajdonsága van, ami miatt Karina megszerette!

A.: - Hát nem tudom, én biztos nem fogok egy csúnya pasival ismerkedni! Brr!!

 Ekkor lépett Laci az ágyhoz, aki végig hallgatta a beszélgetést az ajtóból.

L.:- Hát, kislányom, van egy nagyon rossz hírem! Ugyanis Elek és Karina szeretnék, ha te lennél a koszorúslányuk, a húgoddal együtt. Klári nagyon lelkes, szóval nem szeretném, ha elrontanád az örömét...


A.: -Nagyszerű! Engem meg se kérdeztetek, lenne e kedvem egyáltalán az egészhez! Jellemző! Mindig csak magatokra gondoltok! Meg a húgomra, meg az öcsémre! Bezzeg Damján meg én, mintha nem számítanánk! - ezzel felugrott az ágyról, és kiviharzott a szobából.

- Ez meg mi volt?! - kérdezte döbbenten Laci Elorát

- Nem tudom! Soha ilyen hangnemben nem beszélt velünk! 

L.: - Talán csak sok az iskolai feladat. 

E.: - Havonta egyszer járnak haza, nem gondolod, hogy inkább itt van a kutya elásva?


L.: - Erről jut eszembe, hamarosan megszületnek a kiskutyák. Mire kezdődik a nyári szünet, el is lehet hozni a miénket.

E.: - Szerintem ez még mindig nem jó ötlet! 

L.: - Ugyan már, majd meglátod, milyen klassz lesz! Most pedig tedd le a babát, már büfizett, ideje neked is enni! 



Folyt. Köv.


* A neveket lemagyarosítottam, ugyanis szeretném, ha újabb olvasókhoz is eljutna a sztori :) 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése